Thursday, January 21, 2016

Disini Ku Berdiri

"Langkah bermula kini…Yang semalam aku cuba berdiri, tanpa ada satupun yang dipauti…dan hari ini disini ku mula berdikari. Bangun bukanlah kerana kuat, bangun bukanlah kerana sihat…tetapi bangun untuk satu kesadaran…tentang yang palsu penuh penipuan. Yang tidak asli itu penuh hancing…yang palsu itu penuh ketempangan...yang busuk itu sebusuk bau kencingmu teman…
Disini aku berdiri...hari ini aku berdiri…esok lusa aku akan terus berdiri, tidak akan aku berpaling lagi pada lubang2 yang busuk…lubang yang penuh hancing…sehancing kencingmu kawan. Kini aku telah kenal sesungguh kenal…Tempangmu itu tetap aku simpan seperti aku menyimpan rahsia lubangmu…tempangmu itu akan aku letupkan satu persatu andai waktu kencingmu tetap mengalir deras…Buat masa ini…akan ku simpan ia baik2…ku simpan dengan rapi…Dalam dunia maya yang kau takkan ketahui…"

Nukilan dari kubur

TAHNIAH kepada para pengantin yang melangsungkan perkahwinan dan menempah kami di meebandungsirehjunjung sebagai jurugambar di majlis kalian.Terima Kasih daun keladi.



Founder
WeChat @ Whatsapp : 019-650 2783



No comments: