Thursday, January 28, 2016

Bilang

"Demi langkah terhayun…aku tidak akan berhenti lagi, Demi langkah menongkah…aku tidak akan berpaling lagi, Demi langkah ini…aku tetap akan teguh berdiri dibalik khabar hancinganmu. Kan telah aku bilang… kan telah aku kirakan…kan telah aku perteguhkan, yang aku tetap kotakan ia. Bilangan ku tetang lubang hancingmu bukan satu..dua atau tiga…Bilangan kencingmu juga bukan satu, dua atau tiga…Telah aku bilang dengan jari jemari…ianya cukup bagi menggegarkan alam maya ini. Kan telah aku bilang…usah kau kencing tika bicara…usah berkata esok kau masih cinta, usah bermadah sayang andai semua itu tamat pada awal bermula. Semua hancingmu akan berbau seantero dunia…dunia tanpa sempadan…dari barat sampai ke timur…dari utara hingga ke selatan…nah, kan telah aku bilang usah terlalu deras kencingmu yang tidak bertapis…?"

Nota larut malam


Kepada yang telah menempah perkhidmatan fotografi perkahwinan, TERIMA KASIH DAUN KELADI TUAN. Dan yang sedang mencari jurugambar perkahwinan, majlis hari lahir dan event dan sebagainya…boleh whatsapp atau wechat kami ya. InshaAllah berbaloi!

Founder
Whatsapp @ WeChat : 019-650 2783

No comments: