Wednesday, February 18, 2015

Zunuraini Dan Sallehuddin

Semalam saya menaip panjang untuk pos sambungan Zu & Din…Alamak line slow giler lah pulak makanye apa yang ditulis semalam tidak sempat disave dari blog ini..hampeh! pagi2 menaip semula tapi dah lupa apa yang saya tulis semalam, yang saya ingat minggu ini saya akan berada di Segamat InshaAllah untuk melihat En. Mohd Yusof Easa shoot majlis perkahwinan Akma. Oh ada dua lagi pengangtin yang saya tidak update dari Johor Bahru dan juga Kampung Kecil Bukit Kepong. Hari ini saya bertolak balik ke Felda Palong 7 dan akan update semula blog ini pada minggu hadapan. Cuti Tahun Baru Cina ini saya ucapkan selamat memandu dijalanraya dan selamatkan duit kalian dari perompak2 ditepi jalan ya!






Jurugambar Kampung
wanzs : 019-650 2783
meebandungsirehjunjung.blogspot.com

No comments: