Tuesday, February 3, 2015

Untuk Siti fatimah Dan Azam

Seperti saya tulis sebelum ini saya akan kongsikan gambar di hari persandingan Siti Fatimah dan Azam dan, Alhamdulillah malam tadi saya sempat pilih gambar dan edit untuk blog meebandungsirehjunjung ini. Kepada Siti dan Azam, terima kasih kerana memilih saya sebagai jurugambar dimajlis perkahwinan kalian. Kepada semua yang bersusah payah dalam menjayakan majlis ini saya ucapkan tahniah dan terima kasih juga…Ok sambung kerja lain sebelum marathon sehingga akhir bulan Mac. Untuk tempahan editing dan album pengantin sila hubungi saya di talian 019-650 2783 khas untuk yang bercadang mengadakan majlis pada bulan April dan Mei sahaja, Terima kasih kawan!





Jurugambar kampung solok
wanzs : 019-650 2783
meebandungsirehjunjung.blogspot.com

No comments: