Saturday, December 20, 2014

Anuar Dan Nabilah

Minggu lalu saya di jemput oleh rakan karib saya iaitu En. Rohaizat Bahtom owner maroonfourgraphic dalam satu tugasan di Senawang. Kali ini saya jadi backup OP kepada maroonfourgraphic dan kami berdua ditugaskan dimajlis Anuar dan Nabilah. Pasangan yang comel dan baik2 saja Alhamdulillah. Malam pernikahan dan persandingan pada hari berikutnya serta rahmat Allah turun dengan lebatnya ketika sesi fotografi luar. Alhamdulillah juga saya ditemukan dengan En. Syahrin Aziz dengan para pembantunya juga sedang mengambil shot2 menarik di tempat sama. Sempat juga saya suruh rakan saya snap sekeping gambar saya bersama En. Syahrin…Apapun! terima kasih kepada semua yang menjayakan majlis ini, kepada Ijat thanks a lot, kepada Mazni dari negri padang pasir puting beliung juga terima kasih, Anuar yang demam entah berapa biji pil terkorban juga..terima kasih…InshaAllah MAC 2015 maroonfourgraphic bertemu lagi dengan meebandungsirehjunjung dalam tugas yang…..penat! (",












Jurugambar kampung solok
wanzs : 019-650 2783
meebandungsirehjunjung.blogspot.com

No comments: