Wednesday, January 29, 2014

Promosi Pakej Perkahwinan 2014

Salam kepada semua peminat dan follower blog meebandungsirehjunjung ini semoga ceria hendaknya kalian semua. Hari ini bersempena dengan tahun baru yang disambut oleh kaum cina saya mengucapkan selamat tahun baru. Dan juga sempena tahun 2014 saya poskan promosi yang sememangnya saya jarang buat untuk bakal pengantin. Tapi hari ini Alhamdulillah saya berikan diskaun dengan harga boleh capai punya untuk meraikan pasangan yang bakal berkahwin pada tahun 2014. Promosi ini bermula pada Februari hingga Mac 2014 sahaja. Boleh hubungi saya ditalian 0196502783. Diharapkan dengan pakej diskaun ini pasangan bakal pengantin dapat yang terbaik dengan perkhidmatan sama seperti harga biasa kami. Till then, Selamat bercuti dan berhujung minggu kawan2!

 
Photographer
Art and Designer
Potrait Skecthing and Painting
wanzs : 0196502783
kamarulazuan@gmail.com
www.facebook.com/rekagrafik 

No comments: