Friday, November 29, 2013

ARTWORK FLASH 8.0

Alamakkkkk!!! Lamanya tak guna software Flash untuk animasi atau drawing....Fuhhhhh! Wow nampaknya masih ingat lagi step by step software ini almaklum saya sekarang banyak fokus kepada fotografi perkahwinan dan event. Nah ini dia sebahagian yang sempat saya save untuk tatapan semua. Semua gambar ini menggunakan Flash 8.0 sahaja. Boleh juga menggunakan AI atau Indesign untuk membuat icon seperti yang saya paparan. Memandangkan ianya bukannya mudah untuk dihasilkan maka kalian sedia maklum setiap lukisan itu memerlukan jangka waktu yang agak lama untuk disiapkan. Sudah lama saya tinggalkan software ini tapi alhamdulillah saya mampu menggunakannya lagi. Okey, Esok shooting di Merlimau Melaka selama 2 hari...so semoga kalian suka dengan artwork ini...(",






Photographer
Art and Designer
Potrait Skecthing and Painting
wanzs : 0196502783
kamarulazuan@gmail.com
www.facebook.com/rekagrafik 



No comments: