Wednesday, October 16, 2013

Saya Suka Kerja Saya

Iye betul! Saya memang suka dengna kerja saya sekarang. Apabila sesuatu yang saya suka buat dan lakukan maka segala tekanan disebaliknya menjadi kecil dan boleh diatasi. Penat memanglah penat, letih memanglah letih saat menunggu pengantin tetapi apabila balik ke rumah dan segala fail gambar yang menarik2 itu membuatkan hilang rasa penat dan timbul rasa puas. Sesudah album pengantin siap di print dan mendapat pujian maka bertambahlah seronoknya saya kerana dapat memberi kepuasan kepada pengantin. Hari ini saya tak letak gambar pengantin tetapi gambar di sebalik majlis pengatin dan majlis2 yang lain. Saya minat kerja saya!






Photographer
Art and Designer
Potrait Skecthing and Painting
wanzs : 0196502783
kamarulazuan@gmail.com
www.facebook.com/rekagrafik 

No comments: