Wednesday, October 9, 2013

Model Baju Kurung

Ada foto pengantin yang saya dah edit dan siapkan album perkahwinan tetapi belum sempat resize utk blog ini. Ada juga kerja2 sampingan utk saya kongsi tetapi tak sempat nak susun ayat. Hari ini saya menulis bukan dari lubuk dendam atau dari sarang bawah tanah saya tetapi saya berada di atas satu premis fotografi seorang teman, membantu kerja2 luar skop fotografi saya. Tempohari ramai yang call,whatsapp, sms dan emel berkenaan dengan model muslimah...tapi sayang, bukan saya yang membuat pilihan maka modelnya telah disediakan oleh syarikat perniagaan tersebut...

InshaAllah saya cuba lagi untuk mencari model muslimah dan saya akan hantar lagi cadangan kepada yang berkenaan. Tetapi saya HARAP SANGAT agak yang memohon hendaklah emel, whatsapp gambar sebagai rujukan. DAN, model muslimah mestilah single, tidak pernah jadi model, menarik, tinggal di MUAR yang dicari..Okey? (",




Photographer
Art and Designer
Potrait Skecthing and Painting
wanzs : 0196502783
kamarulazuan@gmail.com
www.facebook.com/rekagrafik 

No comments: