Friday, May 24, 2013

Nasri Dan Nazira

Minggu lepas pergi melaka untuk memeriahkan majlis Nasri dan Nazira, cuaca memanglah hangat hingga pengantin turut berpeluh. Seperti biasa saya dengan pembantu saya buat kerja kami macam selalu2 nampaknya hari ini kami semua berpeluh beramai2 lah hahaha. Di Melaka ni ada satu tempat yang menarik dan tak ramai jurugambar pergi utk shooting maka hari ini Nasri bawak kami ke satu tempat yang memang best sebenarnya, kurang gangguan ramai dan memang sesuai utk sesi fotografi. Nama tempatnya akan saya bagitau kemudian (mungkin ramai yang dah tau pun). Ok, tanpa berlengah lagi saya paparkan sekeping dua sebagai santapan mata untuk semua (",

Oh ya! semalam saya dihubungi nombor yang tidak dikenali bertanyakan perkhidmatan fotografi perkahwinan dari blog ini. Dan perjumpaan diadakan pada pukul 3 petang. Apa yang menariknya ialah setelah hampir sejam berdiskusi dengan pengantin dan bondanya yang tercinta akhirnya pengantin ni bagitau "nanti saya tanya bakal suami sebab bakal suami mahu jurugambar perempuan"...Laaaaaaaa hahahaha ini macam pun ada tuan2 dan puan2..kihihkih donia2....senyum!


Photographer
Art and Designer
Potrait Skecthing and Painting
wanzs : 0196502783
kamarulazuan@gmail.com
www.facebook.com/rekagrafik 

No comments: