Monday, March 19, 2012

Terima Kasih Daun Keladi

Alhamdulillah sudah jauh berjalan sudah banyak pemandangan tapi belum puas pengetahuan, yang ada kena tambah lagi dan lagi dan lagi. Malam ini saya baru sempat utk update blog meebandungsirehjunjung ini buat seketika. Masih belum sempat untuk sharing gambar2 perkahwinan yang saya ambil sejak cuti sekolah bulan MAC ini. Apapun saya hanya ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pengantin yang telah bersama saya dan kawan2 di majlis indah mereka. Disini saya ingin mengucapkan selamat..selamat..dan selamat kepada Muin dan Maisarah, kepadaLiana dan Shayful, kepada Murni dan Kamarul serta kepada Qayum dan Maya. Tak lupa buat Liana dan Faisal yang telah share album perkahwinan dan kepada Dr.Asmaini yang buat album besar. Dan yang paling akhir sekali kepada cikgu Ezantey dan Hafis InshaAllah akan buat editing utk album perkahwinan kalian. Walaupun bukan saya yang jadi OP ketika majlis itu tapi...kira oklah jugak saya boleh buat editing utk kalian. Emmmm..gambar dari D80 dan D90...kalau penataan kurang bagus dan kerjasama tak ada maka...saya kena usaha lebih sikitlah utk album tu nanti (", Apapun...Tungguuuu!


Photographer
Art and Designer
Potrait Sketching and Painting
wanzs : 0196502783
Email : kamarulazuan@gmail.com

No comments: