Monday, March 26, 2012

Dr. Murni Dan Tuan Kamarul

Ini fotonya Murni dan Kamarul yang sempat saya share kat blog meebandungsirehjunjung. Foto asal boleh lihat di FB saya yang mana saya paparkan foto sebelum dan selepas olahan. Tentu terkejut dengan pendedahan ini kan kerana ada juga bakal pengantin yang telefon saya lantas bertanya mengapa hanya foto yang telah di edit sahaja yang saya upload..hurmmm jawapannya mudah saja inilah hasil kerja saya yang bukan makan ular setakat susun dan tampal. Nak lihat yang original utk foto ini? ('',


Ok untuk kali ini saya hanya sempat share foto Murni dan Kamarul...InshaAllah saya dalam proses utk membuat editing foto Liana dan Shayful pula, tapi bukan utk custom album atau foto album ya..ini utk poster filem cintan cintun mereka berdua dengan saiz 4 X 5 kaki. Tungguuuu!

Photographer
Art and Designer
Potrait Sketching and Painting
wanzs : 0196502783
kamarulazuan@gmail.com

No comments: