Monday, December 26, 2011

Leza Dan Wann

Selamat Pengantin baru buat Leza dan Wann...Tahniah kerana memberi kepercayaan kepada saya. Kepada kawan2 Wan dan Leza yang membantu saya semasa sesi fotografi berlangsung....TERIMA KASIH! Tanpa kalian apa ertinya kenangan itu. Disamping ini saya juga mengucapkan terimakasih kepada semua pengantin yang telah menempah perkhidmatan kami. Tak lupa buat Hamidah dan Kamarulzaman, Nisa dan Ikhwan, Aizat dan Ernie, Khairin dan pasangan...SELAMAT PENGANTIN BARU. Untuk tatapan rindu saya paparkan foto perkahwinan antara Leza dan Wann di sini.


Lawati www.facebook.com/rekagrafik utk lebih paparan.



Photographer
Art and Designer
Potrait Sketching and Painting
wanzs : 0196502783
Email : kamarulazuan@gmail.com

1 comment:

haLyZaQiut said...

Assalamualaikum,

Saya nak tanya.

Kalau saya nak ambil package as below tapi saya nak tambah video (1 reception), dalam range berapa ya harga yg pihak encik boleh bagi?

- Solemnization +1 reception - RM??

- Solemnization+ 2 receptions - RM??


Budget saya takdela bsr sgt sebab baru2 kerja. So tengah survey2 mana yg affordable bg kami. :)