Thursday, August 18, 2011

Majlis Perkahwinan Zara Dan Khairul

Alhamdulillah telah masuk 1/2 Ramadhan Al Mubarak dan diharapkan keberkatan bulan yang mulia ini dinikmati seluruh warganegara manusia. Dalam bulan yang mulia ini dan dalam tahun ini saya sibuk dengan editing dan projek2 luar pusat operasi. Tidak seperti Ramadhan yang lalu asyik membantu kawan dan kenalan tapi ini tahun saya bantu diri saya sendiri...siapkan tugasan fotografi sejak dari JUN lalu hingga kini hanya tinggal 1 pengantin sahaja yang sedang dalam proses. Zara dari Melaka telah menempah perkhidmatan kami awal pertengahan tahun 2010 dan majlis perkahwinan Zara baru saja berlalu pada JUN 2011. Hari ini saya boleh dan sempat paparkan hasilkerja fotografi Zara dan pasangannya Khairul. Berdikit dikit lama lama jadi bukit...InshaAllah, kerja2 olahan dan susunatur sedang dijalankan dan saya akan paparan beberapa keping lagi nanti...Terima kasih kepada Zara dan keluarga yang melayan saya dan rakan2 ketika majlis tempohari. Kepada Fadil Othman, Mohd Yusof Easa, Fendi, Wiwin dan hubby serta Siti Hawa...thanks ya all...wanzs.




Photographer
Art and Designer
Potrait Sketching and Painting
wanzs : 019650278

No comments: