Thursday, August 11, 2011

Majlis Perkahwinan Iqbal Dan Liyana

Sungguh...tidak ada yang susah kalau kita tak usaha jadikan ia senang...Lama saya tak update ini blog. Saya janjikan gambar perkahwinan Iqbal dan Liyana sebelum ini. Maka hari ini saya paparkan kepada semua kenalan dan pengunjung blog saya ni. Sebahagian daripada kenangan di majlis berbahagia antara Iqbal dan Liyana. Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang sudi membantu saya terutamanya kepada Mohd Yusof Easa, Asyraf, Cikgu Siddiq, Naim merangkap adik kepda Iqbal..Juru andaman Kesuma dan semua yang hadir memeriahkan majlis ini. Semoga perhubungan yang kita bina dan jalin ini kekal hingga akhir nanti..Aminnn. Di sini saya paparkan bilangan kecil gambar2 mereka berdua...InshaAllah saya akan up satu demi satu sebabgai rujukan semua. Terima kasih...wanzs.




Photographer
Art and Designer
Potrait Sketching and Painting
wanzs : 019650278

No comments: