Monday, September 27, 2010

EIDULFITRI BULAN BARAKAH

Alhamdulillah...Itu je yang sepatutnya kita hamburkan dari mulut kerana masih lagi diberi kesempatan ini tahun bersama2 mengharungi Ramadhan dan juga kejayaannya pada Syawal bulan yang mulia lagi di muliakan. Selesai sudah puasa dan juga pada hari ini kita masih lagi menjalani kegembiraan hari raya Eidulfitri pada akhir2 bulan...Alhamdulillah! Ketika meninggalkan Ramadhan lalu sempat saya nukilkan sekeping gambar sebagai kenangan dalam tajuk "Syair Ramadhan" dan orang yang sedang pegang gitar dalam gambar tu adalah seniman yang sangat terkenal di Muar iaitu En. Iskandar. Beliau merupakan pelukis serba berkebolehan dan disukai ramai peminat2 senilukis...ada kedai lagik tu!


Ok yang ini pulak tempahan dari Nabil dan Feeza yang dok kat Rawang Selangor. Gambar ni di ambil ketika majlis pihak Nabil so dah siap pun di frame kan, just tunggu diorang balik dari luar negara haneymoon jek ni.

Yang lain2 tu sama jugak seperti tahun2 yang sudah cuma kali ini gambar raya keluarga besar2...ada 3 X 2 kaki dan ada jugak 4 X 3 kaki...so far ok...takde masalah...pembikinan gambar2 ni memang agak sulit yang terselit..almaklumlah fail besar2 dengan resolusi yang tinggi2..apapun ada juga yang bertunang dan yang melangsungkan perkahwinan...dan sama jugak le jawapannya...kena alun2 pak...jangan dayung laju2 nanti tak keruan! tunggu jelah mana tau terpacul je gambar kat sini nanti...Ok, sampai sini dulu...nak gi makan ikan bakar reramai ni, JOM!



Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783

Thursday, September 2, 2010

Majlis Perkahwinan Najib Dan Najwa

Ramadhan...sekejap je berlalu...esok lusa kita tinggalkan...bawa apa yang ada yang telah kita tempah untuk esok...bekalan yang sedikit mampukah menampung perjalanan yang jauh...???...kena jawab sendiri persoalan tu....Sebagai mukaddimah entry kali ini...mungkin takkan terusik ruangan ini sehingga Syawal sedang berlalu...Alhamdulillah kata Yassin...sebab apa yang kita usaha baik dapat ganjaran yang baik juga...yang buruk kalau boleh tolaklah jauh2...tak kemana pun akhirnya nanti...ikut kelas sudah...buat kelas pun sudah..mengajar pun sudah...Apapun saya kat sini nak ucap terima kasih sangat2 dan tak terhinggalah katakan...kepada semua yang bekerjasama dengan saya...yang susah payah ikut saya...yang tahan hati dengan karenah saya...dan sebelum apa2 saya mohon ampun maaf sempena Eidulfitri yang bakal menjelang...kepada yang rapat, rakan dan taulan...saudara mara dekat dan jauh...dan kepada Hj. Saidi sekeluarga...kepada cikgu cikgi yang pernah bekerjasama dengan saya...kepada pelanggan2 yang pernah menempah saya dan kroni2 saya...kepada pelanggan yang bakal menempah saya InshaAllah gambar kalian akan jadi baik2 saja...kalau nak sebut sorang2 memang penuh la jawabnya kat sini...tapi yang jelas nyata..THANKS U ALLS! I'm happy with u all...Oh ya! too my beloved wife and Awwal..thanks for support me always! LOVE U ALL...Ok...ini dia buah tangan buat pengantin Najwa dan Najib...saksikanlah...


Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783