Saturday, October 23, 2010

Personal student

Hari ini 23hb Oktober 2010 selesai sudah sesi pelajaran secara personal teknik dan permasalahan dalam fotografi kelolaan saya sendiri. Sesi berlangsung kurang lebih hanya 2 jam dan secara keseluruhannya saya berpuashati dengan tindakbalas yang positif dari pelajar personal ini. Terima kasih buat isteri saya iaitu dinda zaitun, kepada Usop pelajar baru saya, kepada Enche Rosli a.k.a Mr. Zul yang selalu gemuruh (rilex..bawak bertenang masa nak shoot k) dan juga kepada Ifa yang saya selalu bersikap tegas...(takleh lembut2 sangat sebab bidang fotografi ni perlu agresif sikit)...Memang semua kena tahan dengan cara saya...kalau tak kalian takkan pandai2...So seperti biasa ini salah satu gambar kepunyaan Usop, berbahagialah kau Usop! Gambar yang lain ada di FB...Ok so, rehat dulu...esok saya akan berada di Bukit Kepong mengimbau kembali antara sejarah terulung negara kita...

4 comments:

aenphotography said...

CNTIK Pic ni.... seronoknya kalu dapat join sama :(

aenphotography said...

chanteek pic ni,rugi xdapat join sama... :(

WanZs said...

Takpelah ain...nextime ada lagi...

ifa said...

emmm.. cntik... thnks a lot...