Tuesday, October 19, 2010

Mohd Yusof Esa

Salam to all...semoga kalian tidur lena sepanjang malam...ucapan pembukaan menandakan yang saya belum tidur lagi tika kamu sedang nyenyak lelapkan mata. Baru je selesai satu editing gambar2 family day yang saya shoot kat Afamosa Resort kurang lebih 3 minggu yang lalu. Jadual padat sehingga bulan JUN 2011 inshaAllah...Untuk ini tahun kalendar kitorang dah closed, takleh amik tempahan lagik. Tambahan pulak saya bertanggungjawab utk ngajar orang yang minat dengan gambar2 yang kami hasilkan...kalau takde aral 23HB saya mengajar lagi...lokasinya telah pun di war-warkan di halaman FB kelmarin. Sekarang ni pukul 3 pagi...saya kasi up sikit permintaan seorang kenalan. Tak banyak yang boleh dilakukan memandangkan waktu tidur hari ini menjangkau kewarasan otak yang sempurna...mana taknye jadual kini telah penuh...apapun selamat melayari internet k...tak tau bila lagi nak update gambar2 pengantin dan jugak gambar potret keluarga yang masih lagi dalam proses...Kepada yang dah menempah kami setiap minggu2 yang sudah terima kasih daun keladi...dah siap album kita jumpa lagi...wslm.


Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783

3 comments:

Muhamad Arif Bin Zaripin said...

Salam..menarik..design pun menarik..saya nak blaja jgk..kebetulan saya tggl muar..boleh x nak blaja?minat sgt..

WanZs said...

salam M.Arif...boleh takde masalah...kalau sempat datang pd 23hb ni lokasinya tanjung emas muar...pukul 330ptg hingga 530ptg shja

Muhamad Arif Bin Zaripin said...

alamak..tgh final tu..bulan 11 xde ke?tp saya xde DSLR..mcm mana?