Monday, August 2, 2010

Shasha Dan Hanis Batu Pahat

Kami sedang menjalankan penyelarasan gambar2 di blog ini...Kepada pasangan pengantin dan juga pelanggan semua harap bersabar kerana kerja2 editing giat dilakukan...keseluruhan pelanggan yang belum mendapat album sejak dari bulan MEI yang lalu diharapkan bersabar kerana berbelas2 lagi yang sedang dalam pengolahan... Semua gambar kami ada di FB. Terima kasih.

Kepada pasangan Shasha dan Hanis tahniah sebab album kalian hampir siap...Saya update di FB k!

Saya update sedikit gambar Hanis dan Shasha ketika kami shooting outdoor pada petang selepas majlis mereka berdua...emmm hari ini hari Jumaat seawal 1 pagi saya update di blog ini...Saya tak buat new entry memandangkan kelasnya masih sama. Berikutan di FB hanya kenalan dan pelanggan sahaja yang dapat melihat foto dan karya kami maka saya cadangkan agar add kami sebagai kenalan dan ketika send request hendaklah memperkenalkan diri dahulu..Kami prihatin terhadap kalian. Di bawah ini salah sekeping foto yang saya paparkan di sini..yang lain di FB. Terima kasih.



Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783

1 comment:

tagskie said...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/