Monday, July 5, 2010

Aina ngan Faiz dah tunang!

Aina dah sms...tanya dah siap ke album tunangnye tempohari...kalau ikut barisan memang bulan depan la Aina punya album gambar ni baru siap. Tapi takleh gak...kena siapkan album sticky dulu. Album yang besar dan yang keras2 tu memang nak kena susun elok2. So hari ni dah siap pun gambar Aina yang bertunang ngan Faiz beberapa minggu lepas. Sesuai benar saya paparkan gambar Aina kat sini. Walaupun sekeping tak bermakna saya tak edit yang lain...dah siap semuanye...ada dalam album. Minggu ni Aina sms nak datang amik ye? ok, saya takde so...kak Zaitun inshaAllah ada...Jom gi Majlis Najwa yang nak kawin ngan Najib kat Grisek Ledang!

No comments: