Sunday, June 13, 2010

Wow Untuk Bulan JUN!

WOW! Itu yang mampu saya cakap untuk bulan JUN ini, kenapa ye??? Penuh persoalan kan? Tidak...tak ada persoalan yang tak boleh di jawab (ada2 je..). Bulan JUN memang special sikit bagi saya, bulan kelahiran saya, bulan kelahiran anak pertama saya ( Awwal Zulfa), bulan orang berpasang2an jugak bulan cuti sekolah pun ye jugak! Sepanjang minggu lepas dan minggu ini masih sibuk (yelah..sibuk selagi hidup, kena kerja betul2) dengan gambar2 pengantin, gambar2 pertunangan dari Johor hinggalah ke Kuala Lumpur. Bulan Julai dah pun menanti utk saya dan kawan2 rekagrafik.net bersiap sedia dengan kamera masing2. Emmm...Musim orang kawin sebelum timbul bulan Ramadhan tak lama lagi. Sejak 2 minggu lagi saya dah mula kesana kemari uruskan tarikh dan tempat utk semua yang menempah kami, jadual, alamat, jurufoto semua kena set awal2 supaya tak tersilap. Ada banyak gambar2 yang telah kami kumpul utk pengantin dan orang tunang kali ini, sampai penuh hardisk komputer ni (haha..kena tambah gigabit lagi ni) tapi malang sungguh sebab saya sempat paparkan 1keping jek kat sini utk kali ini. Bukan lokek kengkawan...cuma tak sempat lagi nak touch up and godeh2 kat komputer lagik waktu ni. Heyyy....Awwal Zulfa sambut hari lahir yang ke TIGA pada 14HB JUN la...emm nak kena sedia lensa lagi ni...Ok, kat sebelah ni Atun dah kacau2 saya peluk2 la..usik2 la...nak manja2 lah ni ye yang??? sekejap lagi Mr. Fadil Othman datang hantar gambar pengantin pulak...waktu sekarang? dekat pukul 12 malam....Enjoy dulu dengan gambar Suhana tunang ni..sekeping je dulu..yang lain kenalah tunggu lagi...jangan kemana2 k...

Ada satu lagi saya tambah pada hari ini iaitu gambar Ainal dan Seroleh dari Johor Baharu...

24jam selepas gambar Ainal di upload...Hoho, dapat call dari Mr. Saiful yang tunang ngan Nurhafiza 29hb MEI lalu...alamak encik, bukan taknak inform cuma saya sibuk ngan editing dah sekarang ni...Ok, saya dah balas semula sms pada Mr. Saiful bagitau saya akan upload frontpages album diorang ni kat sini...emm so cukuplah untuk enty ini, enty akan datang saya update yang lain pulak. Walaupun gambar2 pengantin belum lagi saya update utk bulan JUN ni tapi inshaAllah saya akan masukkan pada ruangan akan datang. Sekali lagi terima kasih pada pasangan pengantin dan pasangan bertunang. Kepada Ainal dan Seroleh, Ann dan Ady, Azie dan Fazli, Faezah dan Suhaimi, Dr. Faiz dan Tengku Siti Nor Zaimas, Hatta dan Aimi, Mohd Farizzi dan Nuridayu, Nur Rabita dan Husni ( sory selalu terlupa nama masa saya shut tempohari), Shasha dan hanis, Zazarina dan Ismail serta Zuraidah dan Khairil Anuar....selamat pengantin baru buat semua...emm, jap lagi Mr. Epiq Qaseh nak datang..tunggu je apa citernye.





Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783

No comments: