Thursday, June 3, 2010

Tasik Kenyir Terengganu

Alhamdulillah hari ni rasa demam pun dah kebah, terima kasih Allah kerana menyembuhkan kami dari segala penyakit dan mempermudahkan segala urusan bagi kami...Aminnn. Pagi ini pukul 211am saya upload gambar kenangan kami sekeluarga ketika berada di Tasik Kenyir Terengganu. Saya, isteri dan anak serta keluarga mertua rasa sangat seronok bila ada masa dapat merehatkan minda dari tekanan kerja2 rutin. Bertolak dari Muar pada 18hb Mei ke Palong 7 Negeri Sembilan dan pagi2 lagi 19hb Mei kami semua terus menuju ke Kuala Terengganu. Perjalanan mengambil masa 5 jam utk sampai ke destinasi. Sepanjang perjalanan hujan turun mencurah2, pandu perlahan dengan wiper kereta sentiasa terpasang dengan level 3 dan 4...memang hujan lebat. Sampai ke Tasik Kenyir pukul 11.50am, beli makanan utk memasak...naik bot ke pulau...memancing (isteri dan bapa mertua)..buat kerja2 editing...layan Awwal Zulfa...naik bot lagi...mandi air terjun ( pertama kali Awwal Zulfa mandi air terjun ye)...hari ke 3 balik jam 1230...banyak lagi nak cerita cuma takut boring lak panjang2 ni. Apapun gambar saya akan update lagi esok lusa...kat entry yang ni je. Entry lain gambar lain pulak ( yang pengantin-pengantinnye...yang tunang-tunangnye..yang berkawad-berkawadnye...hihi) tunggu je.

Seperti yang saya kata hari tu...lagi gambar2 Tasik Kenyir saya upload...



Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783


1 comment:

ifa said...

sy seronok tgk family en.wanzs.... bhgia selalu... sya wish agr bhgia ke ank ccu...