Wednesday, April 7, 2010

Fotografi Dan Photoshop

Saya tak sempat untuk buat poster besar dan infomation tentang perkara ini tetapi saya hint sedikit di blogspot ini. Kelas Fotografi Dan Editing inshaAllah akan diadakan tak lama lagi, dan diharapkan ianya berjalan seperti dirancang. Pun begitu saya masih lagi mencari waktu yang sesuai untuk turut serta dalam kursus ini.
Antara contoh fotografi dan juga editing photoshop yang sempat saya upload di sini adalah potraitstudio dan foto pengantin yang saya ada. Dalam seminar sehari ini peserta akan diberi panduan bagaimana untuk menyelamatkan foto anda suka dari terbuang ke Recycle Bin komputer anda. InshaAllah kepada yang berminat bolehlah menghubungi dan menyertai bengkel ini. Maklumat lanjut akan saya kemukakan nanti dan kepada semua bolehlah mewar-warkan kepada kenalan dan sahabat handai tentang perkara ini. Boleh sahaja menghubungi eqasih untuk maklumat lanjut.



Wedding Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783


No comments: