Saturday, March 13, 2010

Suhaila Dan Zaini

Saya bertolak ke Kluang minggu lepas untuk majlis perkahwinan Suhaila dengan Zaini jumaat lalu. Alhamdulillah walaupun tak pernah sampai ke Felda Ulu Penggeli tapi jalan menuju arah rumah pengantin sangat mudah bila pelan lokasi yang tertera pada kad jemputan jelas dan mudah difahami. Bermula selepas solat jumaat hinggalah hari ahad berlangsung di rumah pengantin lelaki kami bersama2 dalam kenduri kendara ini. Seronoknya bila Suhaila memang pandai bergaya depan lensa. Antara gambar persalinan yang saya paparkan kat sini ketika sesi bergambar kat luar Sue sedang memperagakan pakaian ala2 hindustan gitu. Well selama tiga hari kat sana memang seronok dan hasilnya saya bawa balik untuk editing. Kepada Sue dan Zaini thanks for all, best dapat datang Ulu Penggeli...InshaAllah kalau takde aral kami datang lagi. Nanti saya poslaju DVD tu untuk Sue compare foto2 yang saya dah buat kat custom nanti. Esok? saya upload gambar lain pulak...tunggu nanti saya balik dari Yong peng!




Wedding Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783

2 comments:

ifa said...

nmpk unik gmbr ny... nxt time lg cntik.... t'ingin nk tau psl editing...

WanZs said...

Thanks melawat blog ni. IshaAllah saya akan buat kelas nanti