Monday, March 8, 2010

Saya Suka Kerja Ini

Salam to all...Lama juga tak update blog ini, tapi taklah sampai 2 minggu saya tinggalkan. Dalam masa yang berlalu kerja2 saya juga tak pernah berhenti...Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...Minggu lepas saya ambil gambar kat Tangkak Ledang, Isnin saya gi shoot outdoor kat Taman Seribu Bunga Melaka, Kat Muar majlis perkahwinan turut berlangsung di Sg. Abong. Minggu ini saya baru balik dari Kluang Johor selama 3 hari berturut2...Penat?hehe..sapa kata tak penat tapi saya enjoy dengan kerja ini. Panas, berpeluh, rentung kulit pun saya tetap suka kerana saya minat art dan editing...Bila sesuatu yang saya nak itu terlaksana, hati saya rasa puas. Hari ini saya sempat paparkan gambar minggu lepas yang saya sempat pilih iaitu gambar Hidayah dan Hamim (credit to Shukri)...Saya seronok dapat ambil gambar ini tapi kat sini sikit je yang saya tunjuk yang lain utk pengantin, kenapa? sebab gambar tu memang milik mereka. InshaAllah saya akan upload juga gambar majlis perkahwinan Ita dan Syawal, Marisa dan Nazri serta Suhaila dengan pasangannya Zaini kemudian nanti. Saya suka kerja saya, so tunggu dan jangan kemana2.

Kepada sesiapa yang nak tengok custom album dengan gaya yang baru boleh terus datang bertemu dengan kami kerana kat sini saya jarang sangat nak tunjuk hasilnya ya... InshaAllah kami sambut kedatangan kalian dengan sebaik mungkin. Terima kasih semua...


Wedding Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783


5 comments:

ifa said...
This comment has been removed by the author.
ifa said...

so sweet.... b'baloi...nxt time mst lgi gmpk....

ifa said...
This comment has been removed by the author.
ifa said...

so sweet........ nxt time psti gmpk....

ifa said...

so sweet... nxt time psti gmpk...