Thursday, December 24, 2009

Suhaidah Dan Alyfee

Malam pernikahan yang dihadiri ramai tetamu dan jemputan saya sempat bersama kedua2 pengantin ini bagi memeriahkan lagi majlis pernikahan ini. Disamping saya beberapa orang lagi photographer yang saya latih dan ajar turut sama berpadu tenaga dan idea menyempurnakan sesi foto acara ini. Terima kasih pada Haji Mat, Ibu pengantin perempuan, Adah, Ana yang comel, Anuar (abg pengantin) dan semua yang memberikan kerjasama. Kat sini saya letakkan gambar yang sempat saya pilih, InshaAllah gambar yang dah siap akan saya hantar tak lama lagi,cuma harap bersabar kerana custom album lewat sikit (nak buat yang ok) Adah, Alyfee...Selamat pengantin baru buat kalian.



Wedding Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783

No comments: