Sunday, December 6, 2009

Hamidah Dan Yazeem

Jumaat haritu kami reramai ke majlis Ida dan Yazeem, saya, Uncle Sam, Atun, dan jugak Bro siddiq amik gambar kawin diorang. Nikah lepas solat jumaat, malam ada barzanji ngan berinai, esoknya majlis persandingan lagi lusa sesi outdoor utk pasangan pengantin ni. Gambar kat sini saya pentik dari lensa saya...gambar yang lain ada pada Facebook Atun..dan satu lagi kat blog Bro Siddiq. Hari yang sama jugak Che Din gi shut pengantin Idah dan Faizal, then saya jugak tak ketinggalan backup foto utk Shukri e-Qasih utk sesi outdoor beliau...wahhhhh! penatnye...Hari ahad amik gambar out door utk Diana ngan hubbynya Azrul. Hujan pulak....well tunggu sampai hujan teduh dan cari tempat yang mula nak panas...kesudahannya ok gak. Dapatlah settle semua majlis minggu ni. Macam biasa nak ucap terima kasih daun keladi pada semua yang sama2 terlibat, sama2 penat dan harap sama2 gumbirha dengan kepenatan ini. Shuk...nanti datang umah amik softcopy k. Ok all's nanti saya update gambar Diana ngan Azrul sesi "luarpintu". Staytune.





Wedding Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783

No comments: