Sunday, December 20, 2009

Azrul & Diana Memories

Wahhh...dah dekat 3 minggu diorang kawen baru pagi buta ni sempat update gambar Diana dan Azrul kat sini. Emm, dah tak sabar dah sedara mara, keluarga dan semua pihak nak tengok gambar majlis tempohari. Bukan main meriah lagi siap ada zapin import dari jauh tu..kalau tak silap haritu persembahan silat pun tak ketinggalan memeriahkan lagi hari berbahagia pasangan pengantin ini. As usual lah kiranya...kesibukkan saya, kesana kemari sampai tak sempat nak berbual panjang. Minggu ini paling ramai orang naik pelamin, cuaca pulak musim tengkujuh...terpaksalah jawab sendiri segala persoalan. Ok lastly haritu saya sempat ajak Ijat dari Batu Pahat sertai saya amik gambar kat Jasin..well kira oklah tu. Dah upload gambar nanti bagitau k...Hurmmm, ramai jugak jumpa orang dan yang paling last saya jumpa KB! nanti lah baru saya update sebab gambar Shela ngan Nafis pun tak sempat lagi nak edit..alamakkkk u all...sorry sangat2..nanti saya sms bila dah upload k...Esok? outstation lagi...






Wedding Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783

No comments: