Friday, November 20, 2009

Rehat Sebentar...

Malam tadi saya melepak bersama Uncle Sam kat sebuah mini studio milik seorang teman. Bilik studionya masih baru dengan dinding yang belum lagi di plaster dan ini menjadi satu kelebihan dalam fotografi. Dah lama saya tinggalkan muzik lebih kurang 5 tahun sudah...bila lama begini terasa kekok bila memegang kembali gitar elektrik...Walaubagaimanapun saya masih ingat lagi beberapa bit dan tempo lagu yang saya minati contohnya seperti Sweet Child O' Mine. Apabila berkecimpung dalam dunia seni dan berlaku peningkatan setiap hasil kerja saya dari amik gambar skema ke posisi yang lebih menarik saya hampir meninggalkan editing berlebihan dengan kerawang dsbnya kepada kesan gambar yang sudah baik dari asal lensa, tetapi apabila saya selidik kebawah semula saya dapati permintaan utk golongan yang mahukan cara lama makanya saya akur dengan kehendak berbeza setiap pelanggan yang telah mengenali saya dan teman2 seiringan.






Wedding Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783

No comments: