Friday, October 23, 2009

Wedding Postcard

Dalam beberapa hari ini saya sibuk dengan urusan luar. Tambahan pula tempahan poskad kahwin yang perlu disiapkan ASAP. Sekarang hampir pukul 3 pagi barulah saya berpeluang menghadap laptop utk upload apa2 perkembangan disini. Tak dapat nak cerita panjang sebab keletihan seharian. Sebahagian dari poskad kahwin yang saya buat dengan pendekatan dan perubahan utk tahun ini tetapi kesannya diharapkan memuaskan. Lakukan perubahan dan pembaikan dari masa ke semasa dan tidak terikat dengan hanya satu cara sahaja. Bagi saya itu lebih baik. Kita boleh cedok idea dari luar tetapi biarlah konsep yang berbeza dan warna yang tidak serupa. Kepada Faizsal dan Noridah yang akan melangsungkan perkahwinan pada bulan 12 ini saya ucapkan semoga berbahagian selalu. InshaAllah sesi foto nanti kena buat selamba je ye...jangan malu depan lensa kamera. Ok, kena rehat dulu..esok amik gambar lagi...






Wedding Photographer
Art And Designer
Potrait Sketching and Painting
www.rekagrafik.net
WanZs : 019-6502783

No comments: