Wednesday, September 23, 2009

Majlis Perkahwinan Amir Dan Dr. Farah

Sejak dari bertunang, bernikah dan sampailah masa utk majlis persandingan Amir dan Farah saya, Atun dan seorang lagi photographer (Uncle Sam) sempat memberikan persembahan terbaik melakarkan kenangan mereka berdua sebagai tatapan hari mendatang. Semasa majlis bertunang Atun yang sempat datang amik gambar mereka...di majlis akad nikah saya dan Atun yang datang amik gambar mereka....dan kini hari bersejarah mereka saya lakarkan dalam potography bersama Uncle Sam...Majlis rumah Farah akan diadakan pada 26HB Sept 2009 ini dan InshaAllah Amir dan Farah akan mendapat sentuhan dari kesemua photographer rekagrafik.net...Sebelum ini banyak gambar2 yang saya amik tidak saya paparkan disini..."biasalah"...but its ok...semakin hari saya akan buat perubahan demi perubahan yang lebih baik...menjarakkan diri dari kebersamaan...kekeliruan identiti...kehabisan idealogi dsb....Apapun utk pengantin yang sedang hangat saya ucapkan selamat pengantin baru semoga urusan dipermudahkan...diberkati,dirahmati...till the end..save the best for the last...ada yang menarik saya simpan utk esok....heeee..enjoy your self!

No comments: