Tuesday, July 28, 2009

Hotel Classic

Kunjungan saya ke Hotel Classic pada hari ini disambut oleh Encik Dzulkarnain. En. Dzul adalah manager bahagian food and beverage. Walaupun tak lama saya disitu saya sempat diperkenalkan dengan Miss Leong iaitu pengurus besar di hotel ini. Perbincangan singkat antara saya dan En. Dzul serta Miss Leong membawa kata putus yang memberangsangkan. Kertas kerja dan segala malumat lengkap yang diperlukan telah pun di senarai pendek. Saya sempat mengambil gambar En. Dzul yang menemani saya ke lobi hotel setelah perjumpaan dan perbincangan kami selesai. Terima Kasih kepada Miss Leong dan En. Dzulkarnain yang sudi meluangkan masa utk pertemuan kali ini.

Bangunan Hotel Classic yang selalu dikunjungi oleh pihak TV3, NTV7 dan TV9.

Salah seorang kerani Hotel Classic kaget berhadapan lensa kamera.

En.Dzulkarnain sebagai Food And Beverage Manager di Hotel Classic.

Sempat mengambil gambar belakang bangunan di salah sebuah rumah kedai.


1 comment:

rahami said...

tempat ku slalu lalang every weekend
dulu time spm dulu..
hehehe