Sunday, March 15, 2009

WHITE IS BACK

Foto ini saya shoot di ADS ketika my best friend berkunjung sekeluarga ke sini. Saya sempat possing sama memandangkan kawan ni pun shoot gambar pengantin di KL dan dia lebih lama dari saya berkecimpung dalam arena fotografi ini. Banyak pengalaman dan idea2 baru datang dari beliau. Kalau saya salah perhitungan maka saya akan rujuk kat dialah apa2 yang saya kurang pasti. Dia banyak berkongsi maklumat dan pengalaman dengan saya dan saya amat berterima kasih kerana beliau sabar dengan karenah saya. Malam tadi sebelum saya upload dan kemas kini blog ni saya baru je sampai ke Muar dari Senggarang atas urusan fotografi. Saya, Bro Siddiq dan Che Din sedang merangka satu sesi kritik tentang foto2 yang kami shoot sebelum ini. Memang bagus idea Atun ( Photographer ADS ) agar kami semua tetapkan satu hari dan satu waktu utk menilai semula kerja2 yang telah kami buat. Bukan sekadar utk kemahiran diri tetapi juga utk kami lebih kreatif dan maju kehadapan bersama2 orang yang telah berada diatas.

Berita sedih yang kami terima...Utk makluman semua, ayah kepada Naim (bahagian pemasaran www.rekagrafik.net) telah meninggal dunia pada hari jumaat lalu. Kami telah membatalkan sesi fotografi pada hari berkenaan lantaran musibbah yang melanda saudara naim. Takziah dari kami semoga Allah memcucuri rahmat keatas Allahyarham...Al-Fatihah.





______________________________________________________________________________________
ADStudio
www.rekagrafik.net
019-6502783

2 comments:

abg jaws ikan paus said...

melatop.....

WanZs said...

Hahaha! Oke lepas ni kita kasi darkroom lak boleh?dalam proses ni!