Tuesday, March 17, 2009

Siti Mahfuza Dan Hairud-Din

Sebelum saya bertolak ke Senggarang tempohari saya hadir bersama di malam pernikahan Siti Mahfuza dan Hairud-Din pada 14HB MAC 2009. Walaupun Che Din ditugaskan menjadi jurufoto pada majlis ini saya tetap datang sebagai backup photographer. Dan hasilnya beberapa keping gambar di majlis pernikahan berlangsung saya upload ke blog ini. Malis berlangsung penuh meriah dengan kehadiran sanak saudara serta jemputan sangat memuaskan. Din sentiasa tersenyum ketika saya ambil gambarnya membuatkan kerja saya lebih mudah. Terima kasih Maklong sebab proposed kat Mahfuza tentang perkhidmatan kami...takde upah pun yang Maklong dapat dari kami kan? Nanti gambar dah siap amik kat studio ye Marhfuza. Masa majlis persandingan berlangsung saya tak dapat hadir sebab ke Senggarang so tak sempat nak ucap selamat pengantin baru buat kalian. Its ok kan saya masih dapat ucap selamat kat blog ni...Semoga berbahagia selalu!




______________________________________________________________________________________
ADStudio
www.rekagrafik.net
019-6502783

No comments: