Tuesday, January 20, 2009

Zul Dan Ain

Aslkm Zul dan Ain...maaf ye sebab dah janji tempohari utk upload foto Zul dan Ain kat blog ni tapi saya terlewat disebabkan urusan2 studio dan juga editing yang ditempah oleh photographer lain perlu disiapkan terlebih dahulu. Awal pagi 21HB Jan 2009 nilah saya masih depan komputer utk buat susunatur foto perkahwinan Zul dan Ain. Beberapa hari yang lalu saya ke Batu Pahat atas jemputan salah seorang photographer di sana untuk membincangkan tentang harga bagi setiap editing yang saya buat so waktu tu saya terima sms dari Zul bertanyakan tentang foto kalian dalam blog ini, dan mungkin juga Ain ada bersama sedang melihat lama blog ini. Tetapi malangnya tika itu saya tak sempat lagi untuk upload foto Zul dan Ain...InshaAllah subuh esok saya akan sms Zul dan Ain bagitau yang foto kalian telah saya siarkan. Sedikit saja yang saya siarkan memandangkan foto2 berkenaan adalah hakmilik peribadi kalian berdua. Terima kasih Zul dan Ain kerana kerjasama yang diberikan...senyuman Zul menawan dan Ain pula memikat hati. Semoga Zul dan Ain dapat baby comel kelak. Jangan lupa tangkap gambar baby nanti send kat kami k :)



No comments: